Tuesday 18 December 2012

OSPE is done !

sepertimane yg diberitahu pada post sebelum ni.. aku ade ospe hari ni..kan kan kan.. dah habis tadi dah.. just imagine.. group forensik kene sesi 3 sesi yg patot start pkol 1.30 gitu laa.. tp dy kuarintin kiteowng dari kol 11 pagi without any breakfast masuk dalam stomach kiteowg ni ha.. WUARGHHH !!  lapa kot.. duduk dalam bilik kuarintin n dgr masing cite pasal anatomy.. haha.. aku pon wat x tahu je la.. agak2 dyowg bncang bnda yg aku lom bace aku syum jek laa.. hiihihih..


by the way.. how our performance today .. i guess.. rate2 dak2  forensik wat mukee fuhhhhhh lege ospe dah abis.. and ade jugak yg kuar2 jerk cakap WEH SUSAH WEYH *me too .. mane ade bnda yg senang kan.. unless u dah study n petik jari jerk jawab semua tu.. 

ade 31 stesen kot *if im not mistaken.. stiap stesen 3 minit.. erggghhh nk tgu 31 stesen tu abis.. stresss tahuu!! tmbah2 ade part yg aku x tahu lagsong ..hak hak hak.. belek2 tulang tu n ckp.. redha jerk laa!! kikikiki...

oke.. nk tau x contoh ape yg kuar soalan tadi.. hehehe .. 

yg pasti aku paling igt smpai bila2 stucture ligament ni ..


knee joint..

hahaha..kat sini aku mmg stuck gilee!! lupee sgt2 ligament2 tu.. pkataan cruciate2 pon aku lupe.. serius frust!!! xpelaa... 


antara soalan lain yg kuar  :



hip bone pon kuar *pakcik makmal bg hint bnda ni kuar. igt kan main2.. cehhh kuar btol.. huuh




yg ni bhagian mandible or org kite ckp rahang !!



yg ni kt slide microscope CARDIAC MUSCLE ,,,



ni dy tye tulang no 2 tu ape.. kikikikikiki ..  aku hye mmpu tsenyum :) tingggg

ni rate2 ramai leyh jawab kannn!! (da mcm prof Zalina la pulekk)

yg ni hyaline cartilage





so moral nyer.. need more practice !tidak ckop dgn mghafal.. kene belek structure tu .. sbb nnti mase ospe tkojut x pnh nmpak bnda alah tu.. adoi ! ape boleh buat,,. dah buat pon.. ni la mase nyer untuk kite BERDOA + TAWAKAL okeh!

"bukan senang untuk mggapai langit dan awan.. tetapi jika iltizam mmperkuat azam maka tidak mustahil untuk kite melakukan itu.."
-kekacangkelkatu-


doakan untuk dak2 forensic first year untuk khamis ni tau..kami ade OSPE general chemistry practical.. will be updated more soon :)


with love

-kekacangkelkatu-

No comments:

Post a Comment

NAK komen ke?? yelah2.. :)