Sunday 30 December 2012

BYE ANATOMY 2012 !!!!!

assalamualaikummm !! alhamdulillah alhmdulillah !!

exam anatomy dah pon habis tuk sem 1 ni.. syukur sgt2.. walaupun grade n markah x tahu lagi.. tp dah cuba yg terbaik.. in Sha Allah ..Allah Taala lorongkan !!


ni la first exam besar aku kt USM ..wuishhh getakk lutuutt wehh!! selalunye aku la org paling  lambat mnyiapkan diri untuk g kelas yg berkilokilo meter jauh nuhhh!!! tapi PAGI ni !! sebelum kul 7 aku dah siap semua nya!! hak hak !! *bangge kejap



oke laa!!  time2 ready nk g exam ni!! aku pon kuarkan la brg2 pnting cm slip exam, kad pngenalan yg tgu mase nk patah !! n kad matrik usm yg gmbr nye poyosss !!


waktu jalan2 nk ke dewan utama... aku pon cerita2 la dgn my bestie tu haa!!

aku : weh kite susun meja nnti ikot ape haaa???

kawan : ikot dari yg tuaaa smpai yg muda ..

aku : *har har har dlm hati !! ehh btol ker.. tipu je la weyh

kawan : serius weyh.. USM je pakai law cm tu ikot tarikh lahir..

aku : ????? x pnh dibuat org..

lepas daripada itu mulalah adegan tye2 tarikh lahir gan kawan2 aku.. ko bulan bape... bulan 8.. hahahah tuaaa!! ko plak bulan bape.. 11.. cehhh duduk blakg skali ar nnti.. haha..

hahaha.. ape la hai kite2 ni ..!!


so the point is .. ANATOMY SEM 1 is done!! harap2 warge2 USM yg amik exam ni semua PASS WITH FLYING KALERRRR!! *aamiin ..


so after this mungkin akan jadi lebih buzy kot!! apa2 pon jgn give up.. blom masenyer lagi okengg!!
saya sudahi dgn wabilahitaufik walhidayah... salam

semat ke jiwa haruman kemboja
kemboja ditanam di pinggir kudat
selamat berjaya pelajar semua
usaha gigih sehingga  penamat !!



with love

kekacang kelkatu @ blogspot.com


  balik pontiannnn!!! wuhooooo balik pontiannnn!! wuhooo000

No comments:

Post a Comment

NAK komen ke?? yelah2.. :)