Wednesday 26 December 2012

KAWAN SEDIA NAK TUNANG !!!

hai blogger2 smua .. hari ni .. cerita i lain siket.. hehe...  u ollz tau kan yg skrg ni org2 yg amik ijazah tgh bpeluh sejuk,berhmpas pulas nk final exam.. .. tgl 3 hari lagi nak exam.. tp malam ni...

dgn berbekalkan sedikit pngalaman yg sokseh sokseh dalam bidang make up n mnjahanamkan muke org.. aku ade la sikit pengalaman .. hehehe... mlm ni tpat pkol 1.20 PAGI.. aku telah berjaya me make up muke kawan satu kos aku.. MANGSANYA ...jeng jeng jeng !!!


dia nak aku jadi mak andam yg make up kan dia wktu nnti dy kawin nti,, hahahaha... seriously!! nk percume plak tu !!! bayar oke.. walaupun aku x bertauliah tp dah bpngalaman dlm bidang ni !! lalalalalalala!!!


OKE NI LA HASILNYER MAKE UP YG PERTAMA !!!





|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
^




atototot cute nya kauuu !!






bersiap untuk ke majlis pertunangan !!








ya itu dy aku make up kan






titing pasti sukak ni!! :)





hehehe.. thnx to my model DILA!! HEHEH...
kau cantik bahh! tgk la sape yg solek .. HAAA satu lagi.. eye liner sepatutnye ade.. tp dah keras la eye liner aku da masuk angin sbb jarang guna.. i x suka make up..make up kan org pandai.. 



so untuk tempahan sila komen kt bawah yer. !! hehe.. cuti je boleh part time kt universiti !!


hahaha sesungguhnye ini laghaa!! anatomy woii ! hehe



with love :



kekacang kelkatu.blogspot.com




to irfan zihan : sediakan duit oke.. tunang2!! hahhaa

No comments:

Post a Comment

NAK komen ke?? yelah2.. :)